سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیمه پارسیان اندیشه شهریار علی عیسوند کد 501190

بیمه پارسیان در اندیشه شهریار نمایندگی علی عیسوند 501190

بیمه شخص ثالث

شما می توانید با داشتن بیمه نامه شخص ثالث، خسارتی را که توسط خودروی شما به اشخاص ثالث وارد می شود، جبران نمایید. البته براساس قانون بیمه اجباری شخص ثالث، همه دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی موظفند مسئولیت خود را در مقابل اشخاص ثالث در قبال خسارت های مالی و جانی نزد یکی از شرکت های بیمه داخلی بیمه نمایند. در بیمه شخص ثالث، منظور از شخص ثالث، هر شخصی به استثنای راننده مسبب حادثه است که به سبب حوادث خودروی مورد بیمه دچار زیان های جانی یا مالی شود. به همین دلیل بیمه پارسیان با ارائه بیمه نامه حوادث راننده به شماکه دارنده وسیله نقلیه هستید، این امکان را می دهد تا خسارت های جانی وارده به راننده مقصر حادثه را نیز بیمه نمایید.

سنوات عدم خسارت

تخفیف

سال اول

10 درصد حق بیمه سالیانه

سال دوم

15 درصد حق بیمه سالیانه 

سال سوم

20 درصد حق بیمه سالیانه

سال چهارم

30 درصد حق بیمه سالیانه

سال پنجم

40 درصد حق بیمه سالیانه

سال ششم

50 درصد حق بیمه سالیانه

سال هفتم

 60 درصد حق بیمه سالیانه

سال هشتم و بعد

70درصد حق بیمه سالیانه

 

افزایش تعهدات بیمه شخص ثالث بیمه پارسیان؟

با توجه به اینکه میزان دیه، در هر سال توسط قوه قضائیه تعیین می گردد، در صورتیکه تعهدات بیمه نامه شخص ثالث شما کمتر از حداقل تعیین شده از طرف قوه قضائیه باشد، می توانید تعهدات بیمه نامه شخص ثالث خود را افزایش دهید.

≈ راهنمای دریافت خسارت

بیمه پارسیان متعهد است در صورت بروز خسارت احتمالی با جبران آن در اسرع وقت آرامش را برای شما به ارمغان آورد. ثالث-جانی  ---  ثالث-مالی

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از محل دقیق واحد صدور و دریافت خسارت اتومبیل در تهران و شهرستان‌ها فقط کافیست با 8259 -021 مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان تماس حاصل فرمایید.